Vredestein Dynamic City 16x1.75
Vredestein Dynamic City |
Déšť, mokro, bláto |
Co mě první den nadchlo nejvíce? Tak rozhodně ježdění po blátě. Na rozdíl od Big Apple (ty kloužou fakt hodně) totiž nedocházelo téměř vůbec k nějakému podklouznutí. Dále mě fascinovalo, že navzdory hrubšímu vzorku se bláto na Dynamic City lepilo minimálně, dokonce snad méně než na Big Apple. Také samočistící schopnost je perfektní, a stačí projet louží nebo pár set metrů po asfaltu a veškeré bláto je pryč. Když to srovnám s TourRIDE (kde se bláto nejenže strašně lepilo, ale ani po týdnu nechtělo opadat), nebo Road Cruiser (bláto ucpané pod blatníkem na závodech v Olomouci), tak Dynamic City jsou v tomhle tom ohledu zatím bezkonkurenční.
"Mizerné" počasí pak bylo ještě několik dní, a tak jsem si ježdění s Dynamic City celkem užívala. Pro mě jako pylového alergika je totiž jízda v dešti nebo po dešti (hlavně v přírodě) nejpříjemnější. Bohužel pak došlo na plánovaný náročnější stomatochirurgický zákrok, kdy jsem se 7 stehy, novou umělou kostí a antibiotiky musela dodržet 14 denní klidový režim, takže i bez koloběžky :(
Luxusní jízda v blátě | Bláto se lepí minimálně | Radost jezdit po blátě |
Těch 14 dní bylo fakt peklo :-( Ne že by nastaly nějaké zdravotní komplikace, ale přesně naopak. Člověk se cítí skvěle, ale přitom nemůže dělat své oblíbené činnosti... Stejně tak ježdění MHD byl hrozný opruz. Kor když zrovna v té době byly ty největší letní pařáky... proto hned druhý den, co mi vytáhli stehy, jsem vyrazila na koloběžce tradičně do práce a jako na potvoru opět začalo deštivé počasí :-) Dynamic City jsou tak jedny z nejvíce otestovaných plášťů za deště, mokra a na blátě ;-)
Enemtak do Bartošovic s BoKolobkou |
Záchranná stanice - Bartošovice |
Naštěstí teda nepršelo věčně a poslední týden bylo možno testovat i za sucha a krásného slunečného počasí. V sobotu jsem si udělala takový malý soukromý 35 km výlet přes okolní vesničky a v neděli byl větší výlet cca 73 km s BoKolobkou do Bartošovic na záchrannou stanici zvířat. Příležitost vyzkoušet jízdní vlastnosti plášťů a porovnat je s jinými stroji. S výsledkem jsem byla velmi spokojená, protože Dynamic City jsou překvapivě opravdu rychlé pláště. Celou dobu se jelo skvěle, velmi často jsem se držela v čele skupinky a ve sjezdech to pěkně svištělo dolů.
To že jsou Dynamic City opravdu rychlé pláště se následně potvrdilo i během týdne, kdy se mi podařilo cestou do práce překonat zatím svůj historicky nejlepší výkon cestou do práce! A nebyla to žádná náhoda, protože celkově mi průměrná rychlost stoupla o 1-2 km za hodinu.
Pokud někdo shání tzv. univerzální pláště, které chce brát jak do terénu, tak na rychlejší jízdy po asfaltu, tak za sebe je mohu rozhodně doporučit!
Suma summarum
povrch |
hodnocení
| |||
Road Cruiser | TourRIDE | Big Apple | Dynamic City | |
suchá silnice, pěkné cyklostezky, asfalt | + | - | ++ | ++ |
mokrá silnice, mokré stezky, mokrý asfalt | ++ | + | ++ | +++ |
hrbolaté stezky, šotolina, štěrk, hlína | +++ | + | +++ | +++ |
mokrá hlína, bláto | - | -- | - | + |
chodníky, zámková dlažba | ++ | + | ++ | ++ |
mokré chodníky, čičistones | ++ | + | + | ++ |
mokré linoleum, mokrá hladká dlažba | - | - | - | + |
Celkem najeto | 1255 km | 227 km | 409 km | 400 km |
Tlak | 2,0 - 4,5 bar | 3,0 - 4,0 bar | 2,0 - 5,0 bar | 3,0 - 5,0 bar |
Hmotnost | 395 g | 455 g | 370 g | 430 g |
Cena | 350 Kč | 299 Kč | 634 Kč | 340 Kč |
Veškeré hodnocení a srovnání jednotlivých plášťů je pouze subjektivní, a to na základě mých aktuálních zkušeností...
Žádné komentáře :
Okomentovat