středa 1. června 2016

Do práce na koloběžce - soutěž do práce na kole

Do práce kolem Odry
Do práce na malé 16x16" koloběžce Mibo Mastr jsem začala sem tam jezdit už loni, zhruba měsíc před soutěží Do práce na kole 2015. Vzhledem k tomu, že jsem velmi soutěživý typ, tak právě tahle akce mě loni motivovala jezdit opravdu každý den a za každého počasí. Zvítězila jsem sama nad sebou a na konci května jsem se mohla chlubit stoprocentní účastí.

Parkování zásadně u mě v kanclu

Posléze na akci Do práce na kole volně navázala další - Aby firmy šlapaly, a tak motivace přetrvávala celé léto a já do práce jezdila dál a dál...

 
Na podzim cestou z práce byla už pořádná tmaSníh dělal loužičky na koberci, tak jsem parkovala před kanclem

Nakonec jsem do práce jezdila nejen v létě, ale povětšinou i během sychravého podzimu, kdy jsem se domů standardně vracela až za tmy. Případně naprosto nečekaně i v zimě, a to třeba i když padal sníh nebo byla břečka. Jezdila jsem dokonce i když bylo třeba 10 stupňů pod nulou a někdy byla taková zima, že mi cestou zamrzala voda.

   
Jezdila jsem v zimě i když byl sníhJezdila jsem i když byl silný mráz a tak při -10°C je během chvilky z vody ledová tříšť
Takže jsem až na pár výjimek jezdila celý rok a samozřejmě nejen do práce, ale i na různé projížďky po práci nebo o víkendech.

 
Vypůjčená Mibo Express u mě v práci  Poprvé v práci na Mibo GT
Koloběžka se stala mým univerzálním dopravním prostředkem a koloběh velkou životní vášní, takže nezůstalo jen u jedné koloběžky, ale letos jsem si pořídila koloběžku větší 28x20" Mibo GT. Od té doby bych asi marně hledala nějaký den, kdy jsem do práce jela jinak než na koloběžce, a tak nebyl problém ani letos splnit 100%.


Loni mě do soutěže nalanařil kamarád Martin a jezdila jsem za Pražský koloběžkový tým. 
Letos jsem pro změnu založila vlastní tým CITově založených - pracovníci Centra Informačních Technologii Ostravské univerzity a jejich přátel.

Do práce na koloběžce po celý rok
A je skvělé sledovat, že díky podobným akcím jezdí čím dál více lidí ať už na kole, koloběžce nebo třeba na bruslích či pěšky...

Žádné komentáře :

Okomentovat